Doprava zdarma při objednávce nad...

Reklamace

Nikdo není neomylný...

Upps, chcete zakoupené zboží vrátit/reklamovat ? I to se sem tam stane. Nevhodný dárek či zbrklý nákup.. Zlobit se na vás nebudeme.  A bychom vám váš záměr nekomplikovali, níže naleznete návod, díky kterému bude zboží za pár dní u nás.

Nákup a vrácení přes Zásilkovnu

Zásilkovna je nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Napište nám, a my Vám pošleme reklamačního asistenta na e-mail. Stačí tak zboží znovu zabalit, přiložit formulář níže a vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny. Neplatíte ani korunu a balíček k nám dorazí dřív, než vyslovíte „Monsieur je nejlepší na světě“.

Vrácení přímo k Monsieur

Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši korespondenční adresu:


Monsieur.cz
xxxx
xxxx Ostrava
Česká republika

Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, dohlédneme, aby byla vaše reklamace vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.

 

Prosím vyplňte před odesláním balíčku formulář níže, vytiskněte jej a vložte do balíčku, abychom při přijetí byli schopni Váš balíček identifikovat. 

 Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy/reklamace

Adresát:  Monsieur.cz
Adresa: xxxx Ostrava
e-mail: eshop@monsieur.cz

Typ: Reklamace / Odstoupení od kupní smlouvy (Nehodící se škrtněte)

Vaše Jméno a Příjmení...........................

Váš email ...........................

Vaše telefonní číslo........................... 

Číslo vašeho bankovního účtu...........................

Číslo objednávky...........................

Poznámka...........................