Reklamace
Nikdo není neomylný...
Upps, chcete zakoupené zboží vrátit/reklamovat ? I to se sem tam stane. Nevhodný dárek či zbrklý nákup.. Zlobit se na vás nebudeme. A bychom vám váš záměr nekomplikovali, níže naleznete návod, díky kterému bude zboží za pár dní u nás.
Nákup a vrácení přes Zásilkovnu
Zásilkovna je nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Napište nám, a my Vám pošleme reklamačního asistenta na e-mail. Stačí tak zboží znovu zabalit, přiložit formulář níže a vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny. Neplatíte ani korunu a balíček k nám dorazí dřív, než vyslovíte „Monsieur je nejlepší na světě“.
Vrácení přímo k Monsieur
Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši korespondenční adresu:
Monsieur.cz
xxxx
xxxx Ostrava
Česká republika
Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, dohlédneme, aby byla vaše reklamace vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.
Prosím vyplňte před odesláním balíčku formulář níže, vytiskněte jej a vložte do balíčku, abychom při přijetí byli schopni Váš balíček identifikovat.
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy/reklamace
Adresát: Monsieur.cz
Adresa: xxxx Ostrava
e-mail: eshop@monsieur.cz
Typ: Reklamace / Odstoupení od kupní smlouvy (Nehodící se škrtněte)
Vaše Jméno a Příjmení...........................
Váš email ...........................
Vaše telefonní číslo...........................
Číslo vašeho bankovního účtu...........................
Číslo objednávky...........................
Poznámka...........................